My soul is painted like the wings

Tiden går så fort. Har redan gått ett år och nu är dags igen!
Dags för Svenska Tatueringsmässan. Wohoo! Som jag har längtat!
WOOHOOO !!

Eller vänta lite nu... ?

Mina vänner gör mig opepp. Dom känner att dom inte har råd.
Min första tanke som jag utbrister rakt ut:
"Om dom hade sparat en krona om dagen sen förra årets mässa,
skulle de idag ha 365 kr.
Då har dom fan råd att köpa nåt också!"
Mummel mummel....bitter.....bitter.....
(en liten del av mig tycker väl också att csn är skit och krånglar till det alldeles för mycket)

Sitter ett bra tag och surar. Känner till och med att jag inte vill åka längre...inte utan mina dudes!

Till slut har vi löst det hela! Eller jaja, JAG, har löst det!
Så nu går bilen full med mina vänner till mässan. Bra skit! Jahaadåå!


Bild lånad Här ifrån!

Puss o hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0