Gravidberusad

Haha att vara gravid känns nästan som att vara full ibland, fast utan alkohol!
Lite av gårdagens höjdpunkter:
  • Vi sitter och äter på en pizzeria. Jag lägger ifrån mig min ring på bordet. Efter en stund (mer exakt bara någon minut) tittar jag på ringen och utbrister "Åhh, en sån där ring har jag med!"
  • Står nedanför några kompisars port som är låst. Ringer upp. Inser att jag står och håller telefonen som om jag skulle skriva ett sms när hon svarar.
  • Hanna går först ner för en trappa. Vänder sig om och säger "Jävlar vilka mördarskor!" Anna säger: "Va? Lördagsgodis, vart då?" Jag går sist och frågar: "Vaddå barnstol??"
Time, frukost!

Kommentarer
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

hahahahahah :D

2012-05-02 @ 01:40:16
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0