Det bare kryper

Min sambos alarm är så lågt och tyst. Att han vaknar är ett under.
I morse låg jag vaken långt innan det ringde.
När det väl ringer går det en signal så stänger han av det. HUR ÄR DETTA MÖJLIGT
Själv har jag på högsta volym och världens "TUUT TUUT TUUUT" - ljud. Vaknar jag? Skulle inte tro det.
Anledningen till att jag är vaken är mina ben. Vad ska jag göra? Det kryper i benen så jag inte kan ligga still.
Har haft RLS (Restless Legs) innan och undrar om det är det som spökar. Kan det ha med graviditeten att göra?
Uää. Tusen tankar och frågor. Nu äter vi frukost istället, jag och Näbbis.
Min sambos alarm är så lågt och tyst. Att han vaknar är ett under.
I morse låg jag vaken långt innan det ringde.
När det väl ringer går det en signal så stänger han av det. HUR ÄR DETTA MÖJLIGT?
Själv har jag på högsta volym och världens "TUUT TUUT TUUUT" - ljud.
Vaknar jag? Skulle inte tro det.
Anledningen till att jag är vaken är mina ben. Vad ska jag göra?
Det kryper i benen så jag inte kan ligga still.
Har haft RLS (Restless Legs) innan och undrar om det är det som spökar.
Kan det ha med graviditeten att göra?
Uää. Tusen tankar och frågor. Nu äter vi frukost istället, jag och Näbbis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0